Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2014 12:33 - Варненският състезател победи по точки датчанина Фредерик Йенсен
Автор: mashko Категория: Спорт   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
0



 Варненецът Душко Благовестов донесе на България първата победа на световното първенство по бокс за младежи. Той победи по точки датчанина Фредерик Йенсен в кат. до 56 кг. и в следващия кръг ще играе с победителя от мача между Енри Етимот Нигерия и Антон Рудой от Беларус.

image

„Като първи мач бях доста скован. Играл съм с далеч по-класни съперници – руснаци, украинци, но сега бях малко притеснен – все пак пред родна публика и първи излязох от нашите. Не получих силни удари от датчанина, но той доста се бореше и това ме измори повече. Сега ще мога вече да са успокоя, че дадох добър старт на отбора и да заиграя по-добре. Дошъл съм за златния медал”, коментира 17-годишният варненец, който е сребърен медалист от европейското в София през 2012 г., но в по-долната кат. до 52 кг.

Той бе бурно подкрепян от всички свои съотборници в националния тим, които опънаха българския трибагреник на трибуните и не спряха да скандират „Душко” и „България”. От другата страна на ринга пък указания даваше президентът на федерацията Красимир Инински, който подскачаше при всеки успешен удар на Благовестов.

Официалният сайт на Международната боксова асоциация (АИБА) постави трима български състезатели сред фаворитите за отличия. Сред тях е и Душко.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mashko
Категория: Новини
Прочетен: 206924
Постинги: 155
Коментари: 52
Гласове: 154
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930